Nordic Platform giver byggebranchen unikke reklamemæssige fordele

Fra lokal opstartsvirksomhed til International markedsforstyrrer Haderslev-virksomheden oplever stor vækst og udvider til at sælge i 8 lande mod sidste års 3 lande. For Nordic Platform har 2016 været det år, hvor man for alvor er ved at have slået sit navn fast på den internationale scene. I det første halvår udstillede virksomheden på verdens største salgsmesse BAUMA. Siden da har det været et spørgsmål om at selektere kunderne og områderne, hvor man har ønsket at lægge sit fokus.

I forbindelse med det gode år som virksomheden har oplevet, kan man stille spørgsmålet: Hvad er det, Nordic Platform gør rigtigt og hvordan kan en virksomhed som denne udfordre og forstyrre en branche, som er styret af store milliard koncerner? I jagten på svaret har vi haft en samtale med Geir Gule, CEO for Christiania Stillas samt VP for Engineering hos UEG, Union Europäischer Gerüstbaubetriebe (Europæisk stilladsforening), som samtidig også er en af Nordic Platforms største kunder med over 40.000 købte dæk indtil videre.